Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos
Non se realizaron cambios.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Actividades iniciais: Presentación da materia, os seus obxectivos e contidos, metodoloxía didáctica e sistema de avaliación.
Sesión maxistral: Cada bloque leva asociada unha ou varias sesións na que o docente, impartirá os obxectivos e as directrices do traballo a desenvolver, así como a exposición de coñecementos específicos e metodoloxías de traballo asociadas ao dito bloque.
Solución de problemas: Aplicación de metodoloxía para o cálculo e dimensionamento da instalación, tendo en conta os parámetros normativos e regulamentarios.
Proba de resposta múltiple: Exame teórico, derivado principalmente da materia exposta nas sesións maxistrais, con preguntas tipo test ou de resposta curta
Proba obxectiva: Exame práctico para resolver problemas similares aos resoltos en clase.
ATENCIÓN PERSONALIZADA:O alumno dispoñerá dun horario de titorías, para realizar as consultas pertinentes e resolver as dúbidas que lle xurdan durante o desenvolvemento do curso académico. Nas devanditas titorías o profesor poderá propoñer traballos complementarios e específicos ao alumno, co obxecto de reforzar o seu coñecemento sobre a materia.
*Metodoloxías docentes que se modifican
Manteñense as mesmas metodoloxías docentes coa diferencia de que se realizarán a través de Teams e/pu moodle.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Mediante las plataformas oficiales de la UDC. (Las aplicadas en la modalidad no presencial):
- Correo electrónico: para contestar consultas, solicitar encuentros virtuales, resolver dudas y hacer seguimiento de trabajos tutelados, etc.
-Moodle: aportación de contenidos de las asignaturas, dirigir foros, gestionar tutorías, realizar pruebas, impartir lecciones, etc.
-Teams: realización de clases manteniendo preferentemente los horarios iniciales presenciales, tutorías en grupo, individuales, conferencias, etc.
4. Modificacións na avaliación
Estudo de casos, 25%: A solución proposta debe ser unha resposta tecnicamente válida para o caso estudado. Valorarase, ademais da solución en si, a claridade na exposición e a metodoloxía e fontes utilizadas. A entrega realizarase por Moodle.
Proba obxectiva teórica, 40%: Consistirá nunha serie de preguntas e problemas, con carácter teórico e práctico, a responder nun tempo limitado. Nalgúns casos permitirase o uso de documentación no exame (apuntes, normativas, exercicios resoltos...). Realizarase a través de Teams e/ou moodle.
Proba obxectiva práctica, 35%: A solución proposta debe ser unha resposta tecnicamente válida para o caso estudado. Valorarase, ademais da solución en si, a claridade na exposición e a metodoloxía e fontes utilizadas. No caso de que se entreguen todas as prácticas e a cualificación media obtida supere o 7, o/a estudante no terá que realizar a proba obxectiva práctica. No caso de realizala a entrega realizarase por Moodle ou Teams.
*Observacións de avaliación:
As prácticas entréganse por Moodle, correo electrónico ou Teams.
Exame teórico: Realizarase a través de Teams
A nota final calcúlase aplicando a fórmula: N= 10% TI +15%TG + 40% ET + 35% EP
TI: Nota media dos traballos individuais.
TG: nota do traballo en grupo.
ET: exame teórico no que se propoñen preguntas tipo test ou de resposta breve. Esíxese unha nota mínima de 4 para aprobar a materia(40% da nota final).
EP: exame práctico. Problema o problemas similares a os feitos na clase durante o curso (35% da nota final).
O alumno que presente a totalidade dos traballos individuais (TI) formulados por curso na data indicada cunha nota media superior a 7 quedará exento de realizar o exame práctico e a súa nota obterase como:
N= 40% ET + 45% TI + 15%TG
Neste caso o alumno só terá que realizar a parte teórica na data oficial do exame.
Requisito Examen 1ª oportunidad: Para presentar el examen los alumnos deberán entregar los trabajos individuales propuestos durante el curso
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizaron cambios.
|