Guía DocenteCurso Facultade de Humanidades e Documentación |
Grao en Información e Documentación |
Asignaturas |
Bases de Datos Documentais |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Bases de Datos Documentais | Código | 710G02025 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Entender as diferencias entre unha base de datos e outros sistemas de almacenamento de información. | A5 A7 |
B6 B8 B9 |
C1 C2 C6 C9 C10 C11 C12 C14 C16 C18 C19 |
Entender as funcionalidades de un sistema xestor de bases de datos. | A5 A7 |
B6 B8 B9 |
C1 C2 C5 C6 C9 C10 C11 C12 C14 C16 C18 C19 |
Coñecer os conceptos básicos dos sistemas xestores de bases de datos relacionais. | A5 A7 |
B6 B8 B9 |
C1 C2 C5 C6 C9 C10 C11 C12 C14 C16 C18 C19 |
Entender a utilidade do modelado conceptual de datos. | A5 A7 |
B6 B8 B9 |
C1 C2 C5 C6 C9 C10 C11 C12 C14 C16 C18 C19 |
Saber realizar modelos conceptuais sencillos usando o modelo Entidade-Relación. | A5 A7 |
B6 B8 B9 |
C1 C2 C5 C6 C9 C10 C11 C12 C14 C16 C18 C19 |
Saber crear bases de datos a partir do seu modelo conceptual. | A5 A7 |
B6 B8 B9 |
C1 C2 C5 C6 C9 C10 C11 C12 C14 C16 C18 C19 |
Coñecer os elementos básicos da linguaxe de consulta SQL. | A5 A7 |
B6 B8 B9 |
C1 C2 C5 C6 C9 C10 C11 C12 C14 C16 C18 C19 |
Saber usar un sistema xestor de bases de datos. | A5 A7 |
B6 B8 B9 |
C1 C2 C5 C6 C9 C10 C11 C12 C14 C16 C18 C19 |
Entender a complexidade e a utilidade de sistemas xestores de bases de datos documentais. | A5 A7 |
B6 B8 B9 |
C1 C2 C5 C6 C9 C10 C11 C12 C14 C16 C18 C19 |
Entender a utilidade da marcación de textos. | A5 A7 |
B6 B8 B9 |
C1 C2 C5 C6 C9 C10 C11 C12 C14 C16 C18 C19 |
Coñecer a filosofía e a estrutura das linguaxes de marcado. | A5 A7 |
B6 B8 B9 |
C1 C2 C5 C6 C9 C10 C11 C12 C14 C16 C18 C19 |
Entender os obxectivos de cada tipo de linguaxe de marcado. | A5 A7 |
B6 B8 B9 |
C1 C2 C5 C6 C9 C10 C11 C12 C14 C16 C18 C19 |
Coñecer as vantaxes de XML frente a HTML. | A5 A7 |
B6 B8 B9 |
C1 C2 C5 C6 C9 C10 C11 C12 C14 C16 C18 C19 |
Entender un DTD e ser capaz de crear un DTD específico. | A5 A7 |
B6 B8 B9 |
C1 C2 C5 C6 C9 C10 C11 C12 C14 C16 C18 C19 |
Coñecer a utilidade dos XML-Schemas. | A5 A7 |
B6 B8 B9 |
C1 C2 C5 C6 C9 C10 C11 C12 C14 C16 C18 C19 |
Coñecer estándares para o etiquetado de recursos documentais baseados en XML: Dublin Core e RSS. | A5 A7 |
B6 B8 B9 |
C1 C2 C5 C6 C9 C10 C11 C12 C14 C16 C18 C19 |
|