As empresas deben analizar a súa posición no mercado, as relacións cos clientes e os recursos existentes para crear o mellor escenario posible que agrege valor ao negocio. Ofrecer unha experiencia omnicanal convincente é un requisito necesario para a supervivencia no negocio da moda. Os compradores de hoxe demandan novas formas de comprar. A maioría dos consumidores xa non pensan en termos de canles tradicionais como un proceso estanco, senón nas compras basadas en experiencias fluidas onde non existen límites entre os canais de compra. Esta asignatura está estructurada para proporcionar un coñecemento polédrico das experiencias omnicanal, así como para profundizar na implementación de estratexias de venta minorista en canles múltiples na industria da moda.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen – Sesión maxistral (realizarase de forma virtual, a través de Teams) – Sesións interactivas para desenvolver e presentar os traballos asignados (realizarase de forma virtual a través de Teams) – Proba de resposta múltiple (realizarase de forma virtual a través de Moodle) *Metodoloxías docentes que se modifican – non.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado – Os materiais de curso estarán na aula virtual (Moodle). - Titorías: sesións para titorías individuais ou en grupo reducido en Teams
4. Modificacións na avaliación Non se realizarán cambios *Observacións de avaliación: Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente. Requisitos para superar a materia: Mantéñense os mesmos que figuran na guía docente 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: non hai cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías