Guía DocenteCurso
Facultade de Enfermaría e Podoloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Podoloxía
 Asignaturas
  Bases para a Interpretación do Coñecemento Científico
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Bases para a Interpretación do Coñecemento Científico Código 750G02108
Titulación
Grao en Podoloxía
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao Anual
Primeiro Formación básica 9
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Saúde
Coordinación
Seoane Pillado, María Teresa
Correo electrónico
maria.teresa.seoane.pillado@udc.es
Profesorado
Fernández Basanta, Sara
Seoane Pillado, María Teresa
Sobrido Prieto, María
Correo electrónico
sara.fbasanta@udc.es
maria.teresa.seoane.pillado@udc.es
maria.sobrido@udc.es
Web http://campusvirtual.udc.gal/
Descrición xeral A materia Bases para a Interpretación do Coñecemento Científico establece os elementos metodolóxicos, cuantitativos e cualitativos, que necesita o/a estudante para ser consumidor crítico da información científica da sua disciplina no ámbito das Ciencias da Saude. Ademáis permítelle ó /á estudante coñecer e manexar as fontes de información de interese para a Podoloxía e desenvolver habilidades de busca e revisión da literatura pertinente a un problema académico/ clínico/de investigación.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos. Non se realizan cambios nos contidos da materia. 2. Metodoloxías: Metodoloxías docentes que se manteñen. Mantéñense todas as metodoloxías docentes. Metodoloxías docentes que se modifican. Non se realizan cambios nas metodoloxías da materia. As metodoloxías docentes manteranse no caso de que un/a ou máis estudantes estean confinado/a/s. Se o confinamento individual afecta o desenvolvemento da proba obxectiva, esta deberá realizarse de forma presencial nunha nova data acordada entre o alumnado afectado e o profesorado. No caso de que haxa un peche de actividades presenciais, as metodoloxías docentes adaptaranse á virtualidade. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Correo electrónico: De uso para consultas, resolver dúbidas e facer seguimento dos traballos Moodle: Desenvolvemento del contido teórico e práctico. Posibilidade de xerar foros temáticos e de actividades específicas Teams: Sesión semanal (no caso de que corresponda docencia virtual) en gran grupo para el avance dos contidos teóricos e dos problemas prácticos en la franxa horaria que ten asignada la materia nel calendario de aulas de la facultade. Sesións acordadas por grupos de alumnos para el seguimento e desenvolvemento dos traballos grupais expostos para la avaliación continua. Observacións particulares: * Metodoloxía Cuantitativa e Documentación: No caso de que un ou varios alumnos atópense confinados, estes deberán comunicarllo aos profesores das materias co fin de valorar un plan alternativo que non prexudique a súa evolución na materia * Metodoloxía Cualitativa: Docencia síncrona en liña no caso de que haxa confinamento individual ou grupal (tanto para sesión maxistral como para o traballo tutelado). A proba mixta, pospoñeríase ata data acordada entre o alumnado afectado e docente. 4. Modificacións na avaliación Non se contempla modificación en situacións de confinamento individual ou grupal ou peche da actividade presencial. Observacións de avaliación: As diferentes actividades de avaliación continuada efectuaranse de maneira non presencial, mediante a plataforma Moodle e con de soporte en directo mediante Teams. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Dispoñerán de todos os materiais de traballo da maneira dixitalizada na web do Campus Virtual (Moodle): campusvirtual. udc. gal. ADAPTACIÓN DE PRESENCIALIDAD Á SITAUCIÓN EPIDEMIOLÓXICA: Todas as actividades presenciais realizaranse con asentos preasignados, con máscara, ventilación, non permitindo o consumo de alimentos e bebidas e asegurando que se cumpran as medidas de prevención e hixiene do centro establecidas e publicadas en: https:// udc.es/é/ fep/coronavirus/ No caso de que o grupo de docencia maxistral chegue a superar as indicacións do aforo da aula estableceranse grupos rotativos de docencia híbrida, onde o alumnado que non caiba na aula seguirá esa semana a docencia de forma telemática e á seguinte de forma presencial, sendo outro grupo o que a realice de forma telemática, segundo planificación establecida polo profesorado da materia.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes