Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias do Traballo |
Mestrado Universitario en Xestión e Dirección Laboral (Plan 2011) |
Asignaturas |
As dúas visións do Conflicto Laboral |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | As dúas visións do Conflicto Laboral | Código | 760492018 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Asesorar ás PYMES no campo sociolaboral. | AP1 |
||
Xestionar todas as cuestións relativas ao ámbito das relacións laborais. | AP2 |
||
Tomar decisións e buscar solucións consensuadas a problemas complexos relativos á situación socio-laboral da empresa. | AP8 AP9 AP10 AP11 |
||
Coñecer as medidas de solución de conflitos ao alcance de traballadores e empresarios e resolver cales resultan axeitadas en diferentes situacións. | AP13 |
||
Coñecer as respostas da Administración fronte aos incumprimentos laborais e ser capaz de participar no procedemento administrativo sancionador | AP15 |
||
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación | BP1 |
||
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. | BP2 BP3 BP4 |
||
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo | BP5 |
||
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma | CM1 |
||
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. | CM3 |
||
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse | CM6 |
||
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade | BP7 BP8 BP9 BP12 BP13 |
CM8 |
|