Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias do Traballo
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos (Ferrol)
 Asignaturas
  Técnicas de Negociación
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Técnicas de Negociación Código 760G01029
Titulación
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos (Ferrol)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Cuarto Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Psicoloxía
Coordinación
Reig Botella, Adela Milagro
Correo electrónico
adela.reig@udc.es
Profesorado
Reig Botella, Adela Milagro
Correo electrónico
adela.reig@udc.es
Web
Descrición xeral Esta asignatura se imparte en el primer cuatrimestre del cuarto curso del Grado en RR.LL y RR.HH. Con su contenido se pretende que el alumno se familiarice con las distintas fases del proceso negociador, analizando el desarrollo de la negociación y profundizando en la tipología de los interlocutores y los modelos de grupos. Además, se analiza el comportamiento de los individuos y los grupos ante un proceso negociador, así como los límites de la negociación y las formas finales de acuerdo.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Non se realizan cambios en los contenidos de la materia. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen -Estudo de casos (computa na avaliación) -Traballos tutelados (computa na avaliación) -Presentación oral a través de Teams (computa na avaliación) -Sesión maxistral (computa na avaliación) -Atención personalizada *Metodoloxías docentes que se modifican Proba de resposta múltiple: se suprime la prueba de respuesta múltiple y se sustituye por Análise de fontes documentais e Lecturas 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Correo electrónico: Diariamente. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer seguimiento dos traballos tutelados. -Teams: Horas de tutoría establecidas en el 1º y 2º cuatrimestre, en caso de no poder el alumno asistir a estas horas, se acordará la realización la tutoría con el alumno en otro momento. Moodle: segundo a necesidade do alumnado. Dispoñen de foros temáticos asociados aos módulos da materia, para formular as consultas necesarias. 4. Modificacións na avaliación -Estudos de casos: 20. Actividades interactivas del curso disponibles en la plataforma de teleformación Moodle. -Traballos tutelados: 30. Traballo autónomo do alumno realizando actividades, seguimiento de ese aprendizaje por el profesor. -Realización dun traballo relacionado coa materia e presentación del mesmo con power-point: 10 Se valorará: *A Adecuación metodolóxica das propostas de traballo. *A profundidade do contido. *O tratamento dunha linguaxe propia do contexto disciplinar. *A presentación e a claridade da exposición. -Análise de fontes documentais: 20. Técnica que supón a utilización de documentos audiovisuais e/ou bibliográficos (fragmentos de reportaxes documentais ou películas, noticias de actualidade, paneis gráficos, fotografías, artigos, etc.) relevantes para a temática da materia con actividades específicamente deseñadas para a súa análise. -Sesión maxistral: 10. Introducción de algunhas preguntas dirixidas ao estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. -Lecturas:10 *Observacións de avaliación: -As referencias ao cómputo da asistencia, se realizará respecto da sesión presencial o a través da plataforma Teams. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se realizarán cambios en la bibliografía da materia. Xa dispoñen de todos os materiales de traballo de manera dixitalizada
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes