É esta unha materia optativa coa que se persegue abordar os principais cambios adaptativos experimentados polo sistema nervioso e órganos dos sentidos durante o curso da evolución.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non están previstas
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas
*Metodoloxías docentes que se modifican
Ningunha. En caso de necesidade empregaranse medios virtuais, incluidas as prácticas de laboratorio e casos prácticos relacionadas coas mesmas.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
En caso necesario, utilizaranse medios virtuais.
4. Modificacións na avaliación
En caso necesario, utilizaranse medios telemáticos e ferramentas do campus virtual
*Observacións de avaliación:
ningunha
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
De ser necesario, proporcionaranse os recursos adecuados.
6. Adaptacións en canto ao aforo dos espazos asignados á materia:
No caso de existiren problemas de aforo nos espazos designados para a realización de actividades presenciais, reservaranse espazos adicionais nos que o alumnado poida seguir as actividades a través da plataforma Microsoft Teams. No caso das actividades prácticas, os grupos desdobraranse para adaptarse á capacidade do laboratorio.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías