Esta materia é básica na especialidade Química Sintética porque estuda a reactividade dos compostos organometálicos e as súas aplicacións en síntese e catálise. Así mesmo, os conceptos abordados nesta materia son de utilidade noutras de módulos veciños como Estrutura e Reactividade Química, Nanoquímica e Novos Materiais e Química Biolóxica.
Esta materia está integrada na especialidade Química Sintética. Relaciónase coas materias Compostos Organometálicos e Química de Coordinación Avanzada, que recollen aspectos xerais da estrutura e reactividade dos compostos organometálicos e dos complexos metálicos de coordinación.
A utilización dos compostos organometálicos e a catálise por metais de transición son ferramentas fundamentais da química sintética actual, tanto no seu aspecto académico como no industrial. A síntese orgánica actual exponse o desenvolvemento de procesos máis selectivos e sustentables, obxectivos para os que se requiren con frecuencia os compostos organometálicos e a catálise.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
– Non se realizarán cambios.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
– Sesión maxistral.
– Seminario.
– Proba mixta.
*Metodoloxías docentes que se modifican
– Todas as metodoloxías docentes se levan a cabo mediante Teams.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
– Correo electrónico: permanente.
– Moodle: Diariamente. Segundo a necesidade do alumando.
– Teams: Sesións maxistrais, seminarios, titorías (2-6 h/semán).
4. Modificacións na avaliación
– Seminario: 60%
A avaliación continua terá un peso do 60% na cualificación da materia e constará os seguintes
compoñentes: resolución de problemas e casos prácticos, cuestións durante o curso e asistencia e participación. Pasa de 40% a 60%.
– Proba mixta 40%
Proba mixta que versará sobre os contidos explicados. Común ao resto das universidades participantes no mestrado. Pasa de 60% a 40%.
*Observacións de avaliación:
A proba mixta consistirá nun conxunto de preguntas través de Moodle ou Forms para responder nun tempo determinado.
Non hai restricións de mínimos nos apartados avaliados.
Se o alumnado tivera dificultades para a realización da proba mixta faríase uso de chamadas telefónicas ou se empregaría un método de avaliación asíncrono.
Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: elaboración de traballos tutelados (60%) e proba mixta (40%).
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non hai modificacións da bibliografía.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías