Teaching GuideTerm Faculty of Science |
Mestrado Universitario en Investigación Química e Química Industrial (Plan 2020) |
Subjects |
Quality in Chemical Laboratories |
Assessment |
Identifying Data | 2021/22 | |||||||||||||
Subject | Quality in Chemical Laboratories | Code | 610509130 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Seminar | A2 A9 B6 B8 B9 B10 B11 B12 C1 C3 | Resolución de problemas e casos prácticos, individuais, ou en grupo. Incluese equi tambén avaliación continua mediante preguntas e cuestións e traballo presencial durante o curso. | 20 |
Mixed objective/subjective test | B5 | O exame final incluirá tanto elementos de tipo teórico como de tipo práctico (resolución de casos) asociados ás actividades desenvolvidas nas clases expositivas e nos seminarios. | 60 |
Case study | A5 A6 C4 C5 | Realización de traballos e informes escritos | 10 |
Oral presentation | B5 | Exposición oral | 10 |
Assessment comments | |||
A avaliación desta materia farase mediante avaliación continua combinada cun exame final. O exame final, no escenario 1 terá carácter presencial, e no escenario 2 será preferentemente telemático e no escenario 3 será exclusivamente de carácter telemático. A data de realización do exame será a que determine o centro. Para os casos de realización fraudulenta de exercicios o probas será de aplicación o recollido na “Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión das cualificacións” A cualificación do/a alumno/a consistirá en dúas partes:
. Estudo de casos: Realización de traballos e informes escritos 10% . Exposición oral 10% - Exame final (60%) O exame final incluirá tanto elementos de tipo teórico como de tipo práctico (resolución de casos) asociados ás actividades desenvolvidas nas clases expositivas e nos seminarios. É posible que os escenarios cambien ao longo do curso e que se alternen. Sen embargo, o programa da materia e a estrutura dos contidos e actividades non teñen porque verse modificadas por elo, de maneira que a avaliación descrita é válida para calquera dos tres escenarios que se contemplan como posibles ao longo do curso. |
|