Plan de continxencia |
A) ADAPTACIÓN NO CASO DE NON PRESENCIALIDADE SOBREVIDA POR GROMOS DE COVID-19.
1. Modificacións nos contidos
No se farán cambios
2. Metodoloxías
2a. Metodoloxías docentes que se mantienen:
- Probas obxectivas (computan na avaliación)
- Traballos tutelados (con Atención personalizada) (computan na avaliación)
2b. Metodoloxías docentes que se modifican:
- Sesión maxistral. Impartiranse por videoconferencias síncronas, facendo uso da ferramenta Teams. O horario das mesmas será o asignado á materia en Xunta de Facultade.
- Seminarios. Impartiranse por videoconferencias síncronas, facendo uso da ferramenta Teams. O horario dos mesmos será o asignado á materia en Xunta de Facultade.
- Prácticas (computan na avaliación) Programaranse videoconferencias síncronas para explicar as prácticas que se realizarán facendo uso da plataforma Moodle.
- Proba mixta (computa na avaliación). Farase a través da plataforma Moodle.
– Atención personalizada. Realizarase facendo uso dos mecanismos que se indican no apartado 3.
3. Mecanismos de atención personalizada al alumnado.
-Correo electrónico: A demanda das necesidades dos estudantes. Empregarase fundamentalmente para facer consultas, resolver dúbidas e solicitar titorías.
–Moodle: Indícanse as actividades para realizar antes e durante cada sesión de seminario, así como a descrición detallada dos traballos tutelados. Ademais, crearanse foros temáticos co obxecto discutir e resolver cuestións e problemas relacionados cos contidos da materia. As probas obxectivas realizaranse tamén facendo uso desta plataforma. A proba mixta, no caso de que se suspenda a docencia presencial, levará a cabo mediante o Moodle.
– Teams: Empregarase para impartir, por videoconferencias síncronas, as sesións maxistrais e os seminarios no caso de que se suspenda a docencia presencial. Ademais, a demanda das necesidades dos estudantes, previa solicitude por correo electrónico, servirá como ferramenta para realizar titorías, expoñer traballos tutelados ou calquera outra actividade relacionada coa docencia da materia.
4. Modificaciones en la evaluación.
No haberá cambios mais aló de adaptar la prueba mixta al formato no presencial.
*Observaciones de evaluación: mantéñense as mesmas establecidas na guía docente.
5. Modificaciones de la bibliografía o webgrafía
Engadiranse ligazóns das edicións electrónicas dos textos que estean dispoñibles.
B) ADAPTACIÓN NO CASO DE SUPERARSE O AFORO DA AULA ASIGNADA PARA A DOCENCIA PRESENCIAL.
De existiren problemas de aforo nos espazos asignados para a realización das actividades presenciais, reservaranse espaczos adicionais para que o estudantado poda seguir as actividades a través da plataforma Teams. No caso das actividades prácticas, o número de estudantes por grupo adaptarase á capacidade do laboratorio. |