Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias |
Grao en Bioloxía |
Asignaturas |
Bioloxía do desenvolvemento |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Asignatura (*) | Bioloxía do desenvolvemento | Código | 610G02010 | |||||||||||||||||||||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||||||||||||||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||||||||||||||||||||
Idioma |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Modalidade docente | Presencial | |||||||||||||||||||||||||||||||
Prerrequisitos | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Departamento | Bioloxía |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Descrición xeral | O desenvolvemento é un proceso fascinante de autoconstrucción (e tamén de autorenovación) de todos os organismos pluricelulares a partir da condición unicelular. A materia é optativa do segundo cuadrimestre do 4º curso (8º semestre) na que se integra información e coñecementos previos tratados en cursos anteriores. Trátase do estudo das bases celulares e mecanismos moleculares implicados nos procesos do desenvolvemento ontoxénico dos seres vivos, en especial dos procesos de diferenciación e morfoxénese, facendo especial referencia ao desenvolvemento durante a embrioxénese dos metazoos. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Plan de continxencia | No caso de existiren problemas de aforo nos espazos designados para a realización de actividades presenciais, reservaranse espazos adicionais nos que os alumnos poidan seguir as actividades a través da plataforma MS TEAMS. No caso das actividades prácticas, os grupos desdobraranse para adaptarse á capacidade do laboratorio No caso de que as circunstancias impedisen a presencialidade nas dependencias da Facultade, pasaríase a modalidade docente de tipo non presencial cos seguintes supostos: 1. Modificacións nos contidos Non se prevén modificacións 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Manteranse as metodoloxías previstas *Metodoloxías docentes que se modifican No caso de se precisaren, adecuaranse as sesións prácticas no laboratorio as condicións existentes e, de ser necesario substituiranse por actividades non presenciáis (videos, estudo de casos prácticos, analise e interpretación de datos, imaxes ou procesos,...) 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Manteránse os medios de atención personalizada pero de xeito virtual (correo electrónico, MS Teams,...) 4. Modificacións na avaliación De se precisaren, utilizaranse medios telemáticos para a avaliación *Observacións de avaliación: Sen comentarios 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía De se precisaren, proporcionaranse os medios ou fontes complementarias de acceso libre | |||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |
|