A materia de sostenibilidade e conservación da fauna ten por obxectivo proporcionar aos alumnos os fundamentos teóricos nos que se basean a conservación e xestión sostible da biodiversidade animal, tanto no que se refire a cuestións da ciencia básica como a outras cuestións relacionadas coa toma de decisións, utilizando un enfoque aplicado á solución de problemas.
Plan de continxencia
(i) No caso de existiren problemas de aforo nos espazos designados para a realización de actividades presenciais, reservaranse espazos adicionais nos que os alumnos poidan seguir as actividades a través da plataforma TEAMS. No caso das actividades prácticas, os grupos desdobraranse para adaptarse á capacidade do laboratorio.
(ii) en caso de non-presencialidade sobrevinda, aplicaranse as seguintes modificacións:
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios nos contidos
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Manteranse todas as metodoloxías iniciais, modificándose nalgúns casos, a forma de impartilas.
*Metodoloxías docentes que se modifican
Clases maxistrais: manteranse as clases no seu horario habitual, pero impartidas e gravadas mediante a ferramenta TEAMS.
Proba obxectiva. As probas previstas ao inicio de curso manteranse, cambiando a*presencialidad por exame a través a plataforma Moodle e nalgún caso poderá facerse exame oral mediante TEAMS.
Estudo de casos: un dos estudos de caso incluía unha visita a unha mina restaurada, que sería substituída pola lectura dun documento con información sobre o proceso de restauración ecolóxica desenvolvido nesta mina. A avaliación desta actividade manteranse vía Moodle
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo electrónico/ Teams
4. Modificacións na avaliación
_Proba obxectiva (50%) .Exame final on-line (ou exames parciais on-line no caso da elección de avaliación continua),
_ Seminario (30%) Sen cambios. Entrega de traballos on-*ine.
_Estudo de casos. (20%) Sen cambios salvo a visita á mina restaurada cambiada por tarefa on-line.
Observacións de avaliación: Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Sen modificacións
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías