- O animal como sistema aberto e como un todo integrado.
- Regulación das funcións e leis que as rexen.
- Sistemas macrorreguladores.
- S. nervioso como integrador de información.
- Fisioloxía sensorial: sistemas sensoriales.
- S. endocrino e a regulación do metabolismo.
- Fisioloxía da reproducción.
- Fisioloxía comparada.
Plan de continxencia
ADAPTACIÓN EN CASO DE NON PRESENCIALIDADE POR GROMOS DA ENFERMIDADE:
1. Modificacións nos contidos
Manteránse os contidos da guía docente
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Mantense tóda-las metodoloxías docentes agás a presencialidade nas aulas, nos exames e nas prácticas, que serán vía Moodle ou Teams.
*Metodoloxías docentes que se modifican
Os exames serán telemáticos a través de Moodle.
As prácticas visualizaránse a través de vídeos que se colgarán na plataforma Moodle. O alumno terá que enviar o cuadernillo de prácticas coas preguntas resoltas para poder superar as prácticas así como realizar o exame de prácticas telemático. O alumno deberá acadar unha nota mínima de 5 sobre 10 nas practicas para superar a materia.
A docencia expositiva consistirá en vídeos grabados que quedarán a disposición do alumno na plataforma Moodle. O alumno deberá acadar unha cualificación mínima de 4 sobre 5 no exame final para facer media e poder superar a materia.
Os seminarios consistirán na entrega de tarefas e a realización de exames tipo test a través de Moodle.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
O alumno poderá contactar co profesor a través do correo electrónico ou por Teams
4. Modificacións na avaliación
Mantense a avaliación descrita na guía docente
*Observacións de avaliación:
A asistencia a prácticas computaráse a través da entrega do cuadernillo de prácticas
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Sen modificacións
ADAPTACIÓNS NO CASO DE PRESENCIALIDADE PERO SUPERACIÓN DE AFORO NAS AULAS:
Atribución de dúas ou mais aulas auxiliares onde os estudantes poderán asistir á clase via TEAMS
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías