As persoas relacionámonos entre nós e co resto da natureza dunha maneira única entre todas as especies. Isto débese ó noso talento excepcional, ainda que imperfecto, para cooperar. Nesta asignatura analizamos ata que punto a xente á quen de organizarse para resolver os problemas sociais, incluidos os ambientais.
Plan de continxencia
(I) Se as clases son a distancia
1. Modificacións nos contidos. Ningunha.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen. Todas. As clases serán por videoconferencia en Teams.
*Metodoloxías docentes que se modifican. Ningunha.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado. Pasan a ser só telemáticos: correo electrónico e conferencias en Teams.
4. Modificacións na avaliación. Ningunha.
*Observacións de avaliación: sin cambios.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía. Ningunha.
(II) Se as clases son presenciais pero hai problemas de aforo, a Facultade habilitará sitios para que parte dos alumnos sigan as clases por Teams.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías