Obxectivo xeral: a formación ten por obxecto que o alumno/a adquira as habilidades, actitudes e coñecementos en materia de dereito substantivo e procesual penal, en relación co asesoramento dos intereses encomendados, a análise e redacción de documentos xurídicos, dirección de procedementos xudiciais e, en xeral, ao correcto exercicio da profesión neste ámbito.
Os obxectivos deben complementarse cos correspondentes ás áreas de deontoloxía, materias instrumentais e transversais.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Ningunha.
2. Metodoloxías.
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas as non presenciais.
*Metodoloxías docentes que se modifican.
As que requiran presencialidade substituiranse por docencia virtual (sea por correo electrónico, Moodle ou Microsoft Teams).
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado.
A atención realizarase por correo electrónico, Moodle yeMicrosoft Teams.
4. Modificacións na avaliación.
Ningunha.
*Observacións de avaliación:
O sistema de avaliación será o mesmo, se ben as probas que se realizan de forma presencial serán realizadas de forma virtual (por correo electrónico, Moodle ou Microsoft Teams).
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía.
Ningunha.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías