Teaching GuideTerm Faculty of Philology |
Mestrado Universitario en Lingüística Aplicada (2013) |
Subjects |
Oral Communication |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2021/22 | |||||||||||||
Subject | Oral Communication | Code | 613836051 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Collaborative learning | A9 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 | Avaliarase en distintos apartados. A porcentaxe reflectida non se corresponde coa real: véxanse as observacións á avaliación. |
15 |
Guest lecture / keynote speech | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 B1 B2 B3 B4 B6 B7 B10 C6 C5 | Avaliarase en distintos apartados. A porcentaxe reflectida non se corresponde coa real: véxanse as observacións á avaliación. |
5 |
Supervised projects | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A9 A10 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C3 C5 | Traballo individual tutelado polo profesor no que o/a estudante aplicará o aprendido na materia. O tema será acordado co profesor. | 40 |
Workbook | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 B1 B3 B5 B6 B7 C1 C2 C4 C6 C7 C8 | Avaliarase en distintos apartados. A porcentaxe reflectida non se corresponde coa real: véxanse as observacións á avaliación. |
5 |
ICT practicals | A1 A3 A4 A9 A10 B2 B8 C3 C5 C6 C7 C8 | Avaliarase en distintos apartados. A porcentaxe reflectida non se corresponde coa real: véxanse as observacións á avaliación. |
15 |
Objective test | A1 A2 A3 A4 A7 A8 A9 A10 B1 B2 B3 B4 B6 B10 C1 C2 C4 C6 C7 C8 | O/a estudante só poderá optar por esta posibilidade na segunda oportunidade, en substitución do traballo tutelado. A porcentaxe reflectida non se corresponde coa real: véxanse as observacións á avaliación. | 5 |
Workshop | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A9 A10 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 | Avaliarase en distintos apartados. A porcentaxe reflectida non se corresponde coa real: véxanse as observacións á avaliación. |
15 |
Assessment comments | |||
As porcentaxes aportadas arriba non responden á distribución real, e deberon ser incluídas por esixencias da aplicación. 1. A cualificación final do estudante na primeira oportunidade responderá á seguinte distribución: 1.1. Un 35% responderá ao/aos traballo/s tutelado/s individual/es que debe realizar, incluíndo a súa posible exposición e defensa, e mesmo aos materiais desenvolvidos para achegarlles os contidos aos demais participantes no curso. 1.2. Un 55% responderá ás actividades e tarefas avaliables encomendadas ao longo do curso (individuais e grupais, presenciais e non presenciais) e que sexan recollidas e puntuadas polo profesor. Estas actividades terán un peso maior ou menor na cualificación dependendo da súa dificultade ou da dedicación que esixan. 1.3. Un 10% responderá á participación do estudante no desenvolvemento da materia, é dicir, nas aulas presenciais, nas non presenciais e no traballo fóra delas. 1.4. Recibirá a cualificación de Non Presentado quen realizara traballo cun peso menor ao 40% na cualificación final. 1.5. Quen teña unha dispensa académica oficial, poderá substituír as tarefas avaliables que requiran a presencia na aula por outras actividades ou por unha proba mixta que realizará o día do exame oficial da materia. Será o profesor quen o decida atendendo ao carácter das tarefas e ás condicións específicas do/a estudante. 1.6. Os prazos de entrega comunicaranse co encargo de cada tarefa: todas as actividades e traballos entregaranse durante o período de aulas da materia; de non ser posible coa última tarefa, esta entregarase, como moi tarde, aos quince días da última aula presencial. 2. Quen non superara a materia, disporá dunha segunda oportunidade no mes de xullo. Nela conservaránselle as cualificacións de actividades superadas. O/a estudante ten dúas opcións: Opción A. Realizar os traballos e actividades non entregados ou non superados na primeira oportunidade: pode ter que realizar as mesmas ou unhas substitutivas que lle indicará o profesor. A distribución porcentual para obter a cualificación final será igual á da primeira oportunidade. O prazo de entrega finaliza na data e hora oficiais establecidas para a proba obxectiva. Opción B. Realizar as actividades non entregadas ou non superadas na primeira oportunidade (55%), e unha proba obxectiva (na data oficial establecida) que substitúe o/s traballo/s titorizado/s (35%). Nas dúas opcións, se o/a estudante ten suspensa a parte de participación (10%), esta non computará, e cada unha das outras dúas gañará un 5% de peso na cualificación final. Estas opcións son tamén de aplicación aos/ás estudantes con dispensa académica oficial. 3. Na oportunidade de avaliación adiantada, o estudante será avaliado exclusivamente mediante unha proba mixta de carácter teórico-práctico, pola que obterá o 100% da cualificación. 4. Uso de ferramentas antiplaxio. O profesor/a poderá utilizar ferramentas de busca e anticopia (entre |
|