Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Asignaturas |
Lingua Galega: Norma e Usos |
Resultados de aprendizaxe |
Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Lingua Galega: Norma e Usos | Código | 613G02038 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias do título | ||
Coñecer e aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística e literaria. | A1 A10 |
||
Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual. | A2 |
||
Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua galega. | A4 |
||
Elaborar textos orais e escritos de diferente tipo en lingua galega, española e inglesa. | A9 |
||
Ser capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos e literarios á práctica. | A15 |
||
Dominar a gramática da lingua galega. | A21 |
||
Coñecer a situación sociolingüística da lingua galega | A23 |
||
Coñecer a variación lingüística da lingua galega | A25 |
B8 |
|
Ter coñecementos de terminoloxía e neoloxía | A29 |
||
Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. | B1 B3 |
||
Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno. | B4 |
||
Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas. | B2 B5 |
||
Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. | B7 |
||
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | C1 |
||
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | C4 |
||
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | C7 |
|