Teaching GuideTerm Faculty of Philology |
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Subjects |
Lingua Inglesa 3 |
Study programme competencies |
|
|
|
Identifying Data | 2021/22 | |||||||||||||
Subject | Lingua Inglesa 3 | Code | 613G03015 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Second | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A1 | Coñecer e aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística e literaria. |
A6 | Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua inglesa. |
A9 | Elaborar textos orais e escritos de diferente tipo en lingua galega, española e inglesa. |
A10 | Ter capacidade para avaliar criticamente o estilo dun texto e para formular propostas alternativas e correccións. |
A15 | Ser capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos e literarios á práctica. |
A17 | Coñecer a historia e a cultura das comunidades anglófonas. |
A18 | Dominar a gramática da lingua inglesa. |
A19 | Coñecer a situación sociolingüística da lingua inglesa. |
A20 | Coñecer a variación lingüística da lingua inglesa. |
B1 | Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
B2 | Manexar ferramentas, programas e aplicacións informáticas específicas. |
B3 | Adquirir capacidade de autoformación. |
B4 | Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno. |
B5 | Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas. |
B6 | Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
B7 | Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. |
B8 | Apreciar a diversidade. |
B10 | Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|