Grao en Enxeñaría Informática |
Asignaturas |
Interfaces Hombre Máquina |
Metodologías |
|
|
Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Interfaces Hombre Máquina | Código | 614G01022 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grado | 1º cuatrimestre |
Tercero | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodologías | Descripción |
Sesión magistral | Exposición oral complemetada co uso de medios audiovisuais e a introducción de preguntas dirixidas os estudantes, coa finalidade de transmitires coñecementos e facilitar a apredizaxe. Tamen e coñecida coma "conferencia", "método expositivo" ou "lección maxistral". *N.B.:* En el contexto actual partimos del supuesto de un modelo docente multimodal, y de una incertidumbre justificada sobre el grado de presencialidad que será posible alcanzar a lo largo del curso. Por tanto, la metodología docente se adaptará a un modelo invertido en la medida que lo permitan los recursos humanos y materiales disponibles, siguiendo las mismas directrices tecnológicas expuestas en el apartado del plan de contingencia. |
Seminario | Técnica de traballo en grupo que ten a finalidade do estudio intensivo dun tema. |
Trabajos tutelados | Metodoloxía para promover a aprendizaxe autonoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor, en escenarios variados (académico e profesional). Esta referida prioritariamente a aprendizaxe de "como facer as cousas". Constitue unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade da sua propia aprendizaxe. Este sistema basease en dous elementos básicos: a aprendizaxe independiente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor. |
Prácticas de laboratorio | Metodoloxía que permete os estudantes aprenderes por medio da realización de actvidades de carácter prático, coma demostracións, exercicios, experimentos e investigacións. |
Actividades iniciales | Actividades que se levan a cabo antes de iniciares calquer proceso de aprendizaxe coa fin de coñecer as competencias, intereses e/ou motivacios que posee o alumnado para o logro dos obxetivos. |
|