Teaching GuideTerm Faculty of Computer Science |
Grao en Enxeñaría Informática |
Subjects |
Human Machine Interfaces |
Methodologies |
|
|
Identifying Data | 2021/22 | |||||||||||||
Subject | Human Machine Interfaces | Code | 614G01022 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Guest lecture / keynote speech | Exposición oral complemetada co uso de medios audiovisuais e a introducción de preguntas dirixidas os estudantes, coa finalidade de transmitires coñecementos e facilitar a apredizaxe. Tamen e coñecida coma "conferencia", "método expositivo" ou "lección maxistral". *N.B.:* En el contexto actual partimos del supuesto de un modelo docente multimodal, y de una incertidumbre justificada sobre el grado de presencialidad que será posible alcanzar a lo largo del curso. Por tanto, la metodología docente se adaptará a un modelo invertido en la medida que lo permitan los recursos humanos y materiales disponibles, siguiendo las mismas directrices tecnológicas expuestas en el apartado del plan de contingencia. |
Seminar | Técnica de traballo en grupo que ten a finalidade do estudio intensivo dun tema. |
Supervised projects | Metodoloxía para promover a aprendizaxe autonoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor, en escenarios variados (académico e profesional). Esta referida prioritariamente a aprendizaxe de "como facer as cousas". Constitue unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade da sua propia aprendizaxe. Este sistema basease en dous elementos básicos: a aprendizaxe independiente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor. |
Laboratory practice | Metodoloxía que permete os estudantes aprenderes por medio da realización de actvidades de carácter prático, coma demostracións, exercicios, experimentos e investigacións. |
Introductory activities | Actividades que se levan a cabo antes de iniciares calquer proceso de aprendizaxe coa fin de coñecer as competencias, intereses e/ou motivacios que posee o alumnado para o logro dos obxetivos. |
|