Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información Computación Electrónica e Sistemas Enxeñaría de Computadores Matemáticas Tecnoloxías da Información e as Comunicacións
Coordinación
Martin Santamaria, Maria Jose
Correo electrónico
maria.martin.santamaria@udc.es
Profesorado
Carpente Rodriguez, Maria Luisa
Castro Castro, Paula Maria
Castro Martinez, Alfonso
Fernández Blanco, Enrique
Gonzalez Taboada, Maria
Losada Perez, Jose
Martin Santamaria, Maria Jose
Montoto Castelao, Paula
Pedreira Fernández, Oscar
Pedreira Souto, Maria de las Nieves
Pérez Sánchez, Beatriz
Raposo Santiago, Juan
Vidal Martin, Concepcion
Correo electrónico
luisa.carpente@udc.es
paula.castro@udc.es
alfonso.castro@udc.es
enrique.fernandez@udc.es
maria.gonzalez.taboada@udc.es
jose.losada@udc.es
maria.martin.santamaria@udc.es
paula.montoto@udc.es
oscar.pedreira@udc.es
nieves.pedreira@udc.es
beatriz.perezs@udc.es
juan.raposo@udc.es
concepcion.vidalm@udc.es
Web
Descrición xeral
A materia de PE é unha materia optativa do cuarto curso que se pode cursar no primeiro ou no segundo cuadrimestre, con 12 créditos. O seu obxectivo é completar a formación do grao con estancias nas entidades colaboradoras nas que experimentar o desenvolvemento da actividade profesional nun marco real. A FIC ten acordos con distintas empresas para a realización de prácticas curriculares.
O desenvolvemento dunha PE implica:
1) O contacto da FIC con entidades colaboradoras e a dispoñibilidade destas para aceptar a estudantes do grao que realicen tarefas que podan desenvolverse mediante a materia de PE.
2) Os contactos para definir as PE dun curso académico inicianse desde finais do curso previo.
3) A formalización dun acordo entre a entidade colaboradora e a FIC, o que suporá a asignación da práctica a un estudante.
4) A designación dunha persoa da entidade colaboradora que actuará como titor profesional do estudante supervisando o desenvolvemento efectivo das súas tarefas.
5) A designación dunha persoa da FIC coas funcións de titor académico que supervisará que o estudante realice o plan de formación determinado, que recibirá os informes do titor profesional e do estudante, e que avaliará o realizado polo estudante.
6) A definición dun plan de formación onde os titores da PE definan o alcance do traballo a realizar polo estudante.
A normativa da UDC sobre PE require que se estableza un convenio para a relación de PE.
Existen unhas directrices específicas da FIC para ampliar e concretar o marco normativo da UDC:
1) Que o estudante superase a metade dos créditos do grao.
2) Que superase todas as de formación básica (primeiro curso).
3) Que faga a solicitude no prazo establecido e que a nota media do se expediente se atope entre o número de alumnos permitido para cada cuadrimestre. Este límite ven marcado pola vicerreitoría de profesorado, xa que cada titor académico consume 2 horas de POD por cada alumno titorizado.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán modificacións nos contidos, xa que os estudantes deben incorporarse a unha empresa e participar nas súas actividades.
No caso de que a empresa decida que o traballo debe realizarse e supervisarse de maneira online, os alumnos deberán adaptarse. Se a empresa decide paralizar as prácticas, os alumnos deberán acollerse a algunha das medidas qeu estableza a UDC para dita situación.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas
*Metodoloxías docentes que se modifican
Sen cambios
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Os titores académicos poderán realizar a atención personaliza a través das canles telemáticas que a UDC pon á súa disposición: correo electrónico, Teams, Moodle...
4. Modificacións na avaliación
Non hai modificacións na avaliación.
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non procede.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías