Comprender os fundamentos da inferencia estatística, coñecer as condicións de aplicación das distintas probas estatísticas, paramétricas e non paramétricas, verificando, cos procedementos axeitados, o cumprimento de tales condicións en casos específicos.
Aprender a correcta aplicación das probas estatísticas aos casos reais. Para iso, empregarase o software R.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteen
Mantéñense todas as metodoloxías docentes (sesión maxistral, prácticas de laboratorio, seminario e proba mixta), cambiando unicamente os mecanismos de atención personalizada ao alumnado, que consistirán en vídeo-titoriais, clases virtuais e titorías virtuais
*Metodoloxías docentes que se modifican
Ningunha
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Moodle, 1-2 veces por semana para proporcionar o material, consistente en apuntes, video-titoriais ou vídeos das clases
Teams, 2-3 veces por semana (para titorías virtuais ou clases virtuais)
4. Modificacións na avaliación
Non haberá modificacións na avaliación, salvo que esta realizarase utilizando as ferramentas Moodle e Teams
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non hai modificacións
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías