Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016)
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Optativa
6
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Economía
Coordinación
Vasallo Rapela, Alejandro
Correo electrónico
alejandro.vasallo@udc.es
Profesorado
Vasallo Rapela, Alejandro
Correo electrónico
alejandro.vasallo@udc.es
Web
Descrición xeral
A materia pretende proporcionar ao alumno un conxunto de ferramentas e técnicas útiles para extraer a información contida nos datos que se empregan para a análise empírica do sector turístico.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen:
Sesión magistral y talleres, a través de Microsof Teams, y Moodle.
*Metodoloxías docentes que se modifican. Sesión magistral presencial.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: correo electrónico, Microsoft Teams, en las horas correspondientes al calendario establecido,y Moodle.
4. Modificacións na avaliación:
Talleres: 100.
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías