Guía DocenteCurso Facultade de Socioloxía |
Mestrado Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria |
Asignaturas |
Técnicas cualitativas para a análise dos discursos e as realidades sociais |
Metodoloxías |
|
|
Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Técnicas cualitativas para a análise dos discursos e as realidades sociais | Código | 615525008 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Traballos tutelados | Consta de dúas partes que serán titorizadas coordinadamente polas profesoras: 1.Deseño dunha proposta de investigación 2.Deseño de técnicas cualitativas de recollida de datos. Posta en práctica dunha das técnicas deseñadas. Análise e interpretación do material empírico producido. O traballo será explicado na aula. Subíranse as instrucións concretas sobre a súa realización na aula virtual, para que teñan acceso a elas tanto o alumnado da modalidade presencial como o da modalidade on-line. O alumnado desta última modalidade ou con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, poderá solicitar a realización de titorías tanto presenciais como virtuais (Teams) |
Sesión maxistral | As profesoras introducirán os diferentes contenidos da materia en sesións de carácter maxistral. Estas motivarán a participación e o debate por parte do alumnado (discusión dirixida). Os documentos de apoio (textuais, audiovisuais, etc.), xunto coas presentacións empregadas, estarán dispoñiibles na plataforma virtual para o alumnado de ambas modalidades. |
Discusión dirixida | Nas sesións de aula, de modo paralelo á introducción temática por parte das profesoras, levaranse a cabo discusións dirixidas Para o alumnado da modalidade on-line ou con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, poranse a disposición documentos e actividades, a través da aula virtul, e faciltarase a súa participación no debate a través de foros virtuais. |
|