Descrición xeral |
O curso de Antropoloxía social e cultural concíbese como un estudo introdutorio, pero exhaustivo, da sistemática da antropoloxía contemporánea, centrado nas achegas, enfoques teórico-metodolóxicos e campos de investigación de vangarda na disciplina e na súa conexión cos grandes problemas e procesos da globalizada realidade sociocultural actual. Con iso proxéctase ampliar e fundamentar no alumno as súas competencias no coñecemento crítico e as ferramentas conceptuais e técnicas para abordar a complexa tarefa de interpretar a diversidade, especificidade e regularidades dos fenómenos socioculturais contemporáneos e as súas problemáticas inherentes, dende a perspectiva do local, característica da disciplina antropolóxica. |
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos.
Non hai modificación prevista nos contidos
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen:
Proba obxectiva
Discusión dirixida
Sesión maxistral
Resumo.
Todas elas con medidas de adaptación a condicións de continxencia que se expresan en cada caso
Salvo a "Sesión maxistral", todas elas computan na avaliación.
*Metodoloxías docentes que se modifican:
Non hai metodoloxía docente que se modifique respecto ao curso pasado.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado:
A atención personalizada realizarase de forma individual respecto ao resumo fílmico, a materia impartida en clase e as discusións dirixidas cando a retroalimentación de face ao alumno así o requira (1 vez á semana mínimo).
En caso de situación de presencialidad, terá lugar durante o desenvolvemento das tutorías da materia.
En caso de situación de non presencialidad, terá lugar online, en horario de tutorías previamente concertadas, e a través de correo electrónico (diariamente) ou de Moodle.
Para o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, acordarase ao comezo do curso as tutorías específicas, ben a través de Moodle, ou ben concertadas telemáticamente a través de correo electrónico, e que sexan compatibles coa súa dedicación
4. Modificacións na avaliación: non se preven modificacións nas porcentaxes de avaliación asignados a cada metodoloxía, este último.
No resumo crítico de films etnográficos e avaliará a capacidade de identificación, síntese e interpretación das dimensións socioculturais presentadas nos mesmos, por parte do alumno.
*Observacións de avaliación: No capítulo de "Metodoloxías" especifícanse as formas de avaliación de cada unha delas en función dos contextos de presencialidad/continxencia.
Para o alumnado con dedicación completa, a asistencia mínima ás sesións de clase, para presentarse á proba obxectiva, será de 2/3 das sesións do cuadrimestre
No caso do alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, salvo no referente á asistencia ás sesións os requisitos de avaliación para a 1ª e 2ª oportunidade serán iguais que para o restante alumnado, aínda que, no caso da "discusión dirixida" substituirase a presentación oral en clase pola entrega do esquema-resumen dalgunha das lecturas indicadas.
5. REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA:
1. Asistir regularmente ás sesións en clase (mínimo de 2/3 das sesións os alumnos con dedicación completa). Só así poderán presentarse á proba obxectiva de fin de curso
2. Obter unha puntuación mínima de 5 na proba obxectiva, como condición sine qua non, para que compute a media ponderada coas restantes metodoloxías (resumo e presentacións orais); e que a cualificación global resultante de dita media ponderada iguale ou supere o 5.
3. Entregar e expor os resumos de films etnográficos na data que se indique.
4. Para superar a materia na convocatoria de 2ª oportunidade, a media ponderada do conxunto das metodoloxías deberá igualar ou superar a cualificación de 5 puntos.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía:
En caso de situación de continxencia con confinamento, o alumnado poderá acceder a textos e artigos antropolóxicos na aplicación eLibro, a través da páxina web da Biblioteca UDC.
Enlácelos web aos films etnográficos obxecto de resumo e valoración iranse proporcionando ao alumnado durante o curso, ben presencialmente, ben a través de Moodle, dependendo do contexto presencial/non presencial.
|