Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual |
Subjects |
Structure of the Audiovisual Industry |
Contents |
Identifying Data | 2021/22 | |||||||||||||
Subject | Structure of the Audiovisual Industry | Code | 616531012 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
-Situación do sector audiovisual |
1. Como son as empresas hoxe? Breve introdución a unha nova realidade de mercado. 2. A industria audiovisual en España: produción, distribución e exhibición. 3. A produción audiovisual e a dirección de proxectos cinematográficos. 4. O produtor creativo e a evolución da figura do produtor. 5. O proceso de produción da obra cinematográfica. 6. Principais accións na promoción dunha película. 7. O cinema nunha nova contorna, os cambios na distribución. 8. Entender a nova contorna dixital. 9. Formas de xestión do traballo nas novas contornas. 10. Xeración e preparación de modelos negocios nas novas contornas mediáticas: o usuario é o centro. - Diferentes metodoloxías e técnicas para xerar ideas - Service Desing Thinking - O modelo Canvas - O mapa de empatía - A viaxe do usuario 11. O documental faise interactivo. |
-Ferramentas específicas. | 1. Introdución ao Movie Magic. 2. Deseño dun plan de traballo. 3. Traballo do 1º Aydte. de Dirección (Preprodución). 3.1 Elaboración o plan de traballo. 3.2 Factores e condicionantes dun plan de traballo (orzamento, datas actores, meteoroloxía, segundas unidades…). 3.3 Relación con outros departamentos. 4. Elaboración da documentación necesaria para a rodaxe. Citacións ou ordes de traballo. Plan semanal. Desagregacións e escaletas. 4.1 Traballo do 1º Aydte. de Dirección durante a rodaxe. |
|