Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Subjects |
Directing |
Learning aims |
Identifying Data | 2021/22 | |||||||||||||
Subject | Directing | Code | 616G02005 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Second | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Coñecer e comprender o fluxo de traballo nunha produción de animación ou nun videoxogo desde o apartado da dirección. | A1 A2 A3 A5 A6 A7 A8 A10 A20 A35 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B12 B13 B14 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 |
Coñecer os recursos materiais e humanos precisos para a dirección de proxectos de animación e de videoxogo. | A1 A2 A3 A5 A6 A7 A8 A10 A20 A35 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B12 B13 B14 |
C1 C3 C4 |
Entender e poñer en práctica as artes da dirección e a realización | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A10 A15 A20 A35 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 |
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |
|