Construcións e Estruturas Arquitectónicas, Civís e Aeronáuticas Enxeñaría Civil
Coordinación
Estévez Cimadevila, Francisco Javier
Correo electrónico
javier.estevezc@udc.es
Profesorado
Estévez Cimadevila, Francisco Javier
Suárez Riestra, Félix Leandro
Vazquez Rodriguez, Jose Antonio
Correo electrónico
javier.estevezc@udc.es
felix.suarez@udc.es
jose.vazquez@udc.es
Web
Descrición xeral
Arquitectura e deseño estrutural
Documentación do proxecto de estruturas.
Plan de continxencia
Deseñáronse dous plans de continxencia.
ESCENARIO1
Exponse un primeiro escenario no que debido á capacidade das aulas ou outro tipo de razóns non sexa factible a docencia presencial das clases expositivas (sesións maxistrais), en tanto a docencia interactiva e de taller, ao ser grupos de menor número de alumnos poida seguir impartíndose de forma presencial.
Nesta situación o único cambio previsto afecta á metodoloxía docente empregada nas sesións maxistrais que se realizarán en formato en liña coa axuda da plataforma Teams incluída en Office365.
Non hai cambios nos contidos da materia, nin nos mecanismos de atención personalizada ao alumno, nin nos criterios de avaliación.
ESCENARIO 2
Exponse un segundo escenario no que ante un posible confinamento non sexa factible ningún tipo de docencia presencial. En tal caso, os cambios previstos son os seguintes:
1. Modificacións nos contidos
Non se realizan cambios
2. Metodoloxías
* Metodoloxías docentes que se manteñen
Ningunha.
* Metodoloxías docentes que se modifican
Sesión maxistral, traballos tutelados e taller.
A imposibilidade de continuar utilizando as metodoloxías indicadas en formato presencial obriga a adoptar estratexias alternativas que faciliten as aprendizaxes con independencia das posibles continxencias relativas ao equipamento e conexión do alumnado. Por iso, óptase por facilitar a través da plataforma Moodle a documentación necesaria para continuar avanzando no programa formativo, e os traballos tutelados e o taller efectúanse coa axuda da plataforma Teams incluída en Office365.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Moodle, foro virtual.
O foro permanece aberto durante todo o período lectivo, respondendo o profesorado ás posibles consultas tanto durante as sesións virtuais como durante o horario oficial de titorías.
Teams, reunións virtuais e canles.
Mantéñense abertos as canles de comunicación (xeral e por grupos) para que o alumno poida elevar consultas.
4. Modificacións na avaliación
Non hai modificacións nos criterios de avaliación
5. Modificacións dá bibliografía ou webgrafía
Non se realizan cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías