Teaching GuideTerm Higher Technical University College of Nautical Science and Naval Engines |
Diplomado en Máquinas Navais |
Subjects |
Fundamentos de Teoría de Regulación e Control |
Assessment |
Identifying Data | 2021/22 | |||||||||||||
Subject | Fundamentos de Teoría de Regulación e Control | Code | 631111205 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
First and Second Cycle | Yearly |
Second | Obligatory | 5 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Problem solving | Ao longo do curso propoñense unha serie de problemas que nalgúns casos, permiten acumular puntos a ter en conta na calificación final. Esta bonificación non superará en todo caso o 20% da nota total da materia. |
20 | |
Laboratory practice | As prácticas na Aula de Informática supoñen a automatización da Solución de problemas. Poden ser valoradas no momento da súa realización, ou ben dentro da proba obxectiva. A súa aportación a cualificación final non sera maior do 30% da materia |
30 | |
Objective test | Xeralmente consiste nun exame no que se plantexan problemas do estilo dos resoltos na aula. O alumno pode levar materiais de apoio ao exame, aínda que non os pode usar por un tempo indefinido. Unha parte da proba pode realizarse no Aula de Informática. O conxunto de probas obxectivas permite n alcanzar o 100% da cualificación. |
100 | |
Assessment comments | |||
Lóxicamente non se pode alcanzar o 150% da cualificación, os números anteriores hanse de interpretar do seguinte xeito:
1º) É posible alcanzar o 100% da puntuación mediante as probas obxectivas. Sempre e cando se realicen as prácticas que teñan caracter obrigatorio. 2º) É posible complementar a cualificación obtida nas probas obxectivas con bonificacións procedentes da Solución de problemas ou de Prácticas de Laboratorio. 3º) Non é posible sobrepasar o 100% da cualificación aínda que se acumulen puntos de bonificación e se fagan as probas obxectivas con total corrección. |
|