Collision Rules, signals, bouyage system and ISM Code (Reglamento de Abordaxes, Sinales, Sistema de balizamento e Código ISM)
Datos Identificativos
2021/22
Asignatura (*)
Collision Rules, signals, bouyage system and ISM Code (Reglamento de Abordaxes, Sinales, Sistema de balizamento e Código ISM)
Código
631G01303
Titulación
Grao en Náutica e Transporte Marítimo
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Grao
1º cuadrimestre
Terceiro
Obrigatoria
6
Idioma
Inglés
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Ciencias da Navegación e Enxeñaría Mariña
Coordinación
Campa Portela, Rosa Mary de la
Correo electrónico
rosa.mary.campa@udc.es
Profesorado
Campa Portela, Rosa Mary de la
López López, María Natividad
Correo electrónico
rosa.mary.campa@udc.es
natividad.lopezl@udc.es
Web
Descrición xeral
O alumno adquirirá as competencias para realizar unha garda de navegación segura con relación o coñecemento e uso do regulamento para previr as abordaxes no mar, os distintos sistemas de señalización e balizamiento. Así mesmo adquirirá as competencias para a xestión da seguridade operacional a bordo a través do coñecemento do codigo ISM así como da xestión de recursos humáns a bordo.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizan cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Estudo de casos Estudo de situacións relacionadas coa garda de navegación e a xestión de recursos na ponte
Prácticas a través de TIC Resolución de problemas e exercicios para a reafirmación do aprendido mediante o uso de diversas apps.
Solución de problemas: Proporanse unha serie de actividades que os alumnus terán que completar no seu tempo de autoaprendizaxe utilizando as TIC
*Metodoloxías docentes que se modifican
Sesión maxistral Programaranse sexións maxistrais a través de TEAMS adaptándose os requerimentos dos estudantes e da materia.
Proba obxectiva A proba obxectiva consistirá nunha proba síncrona telemática sobre os contidos desenrolados na materia
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Moodle, TEAMS e correo electrónico De forma síncrona durante o horario de clases e titorías. De forma asíncrona en horario lectivo
4. Modificacións na avaliación
Solución de problemas (20)Evaluarase a entrega das actividades propostas neste apartado
Estudo de casos (10) Evaluarase a entrega das actividades propostas neste apartado
Prácticas a través de TIC (20) Evaluarase a entrega das actividades a través de FORMS propostas neste apartado
Proba obxectiva (50) Realización dun cuestionario síncrono a través de FORMS
*Observacións de avaliación:
Dado que non existen restriccións ni resultados mínimos para a superación da materia, e en previsión da desigual participación do alumnado no seguemento da mesma, principalmente nas actividades de evaluación continua propostas, faise necesario establecer unha proba obxectiva que permita a todos os estudantes ser avaliados en igualdade de condicións para superar a materia.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizan modificación. Todo o material necesario para a superación da asignatura está a disposición no Moodle, así como os enlaces as páxinas web de interés se as houbese.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías