Proba obxectiva |
A10 A14 A16 A17 A21 B5 B22 C10 |
Na parte de navegación, adicionalmente á realización dos exercicios de simulación, deberase superar un exame tipo test, onde se avaliará o grao de cumprimento dos alumnos das competencias a alcanzar.
Este exame suporá un 90% da nota da parte de navegación (un 45% da nota final da materia).
Con esta metodoloxía avaliaranse as competencias A10, A14, A16, A17, A21, B5, B22 e C10. |
45 |
Simulación |
A10 A14 A16 A17 A21 B4 B5 B6 B22 C3 C6 C7 C10 |
Os exercicios de simulación que se realicen ao longo do curso separaranse en dúas categorías, de navegación e de manobra, separación que non implica unha realización independente, xa que poden exporse exercicios que unan ambas as categorías.
Na materia avaliaranse ambas as categorías por separado.
Na parte de manobra a cualificación da materia realizarase en función do seguimento continuo das prácticas de simulación e a observación, por parte do profesor, da evolución de cada alumno, constituíndo esta metodoloxía o 100% da nota desta parte (e por tanto un 50% da nota final da materia). Se para avaliar a evolución do alumno o profesor considerase a necesidade dunha proba obxectiva, o seguimento das prácticas suporá o 10% da nota desta parte (un 5% da nota final da materia), mentres que o 90% restante corresponderá a un exame tipo test. Este exame poderíase realizar ao mesmo tempo que o correspondente á parte de navegación.
Na parte de navegación este seguimento suporá un 10% da nota do dicir parte (un 5% da nota final da materia), mentres que o 90% restante corresponderá a un exame tipo test.
Con esta metodoloxía avaliaranse as competencias A10, A14, A16, A17, A21, B4, B5, B6, B22, C3, C6, C7 y C10. |
55 |
As partes de
navegación e manobra avaliaranse de modo independente, constituíndo cada unha
un 50% da cualificación da materia, sendo necesaria unha nota mínima de 5 en
base 10 para poder facer a media entre elas. De obter unha nota inferior a 5 nunha das dúas partes, a nota final da materia será a menor das dúas notas
obtidas, aínda cando a media entre elas sexa superior a un 5. Xa que nesta materia
inclúense as prácticas de ARPA e ECDIS obrigatorias para a avaliación da
competencia establecida na a Orde FOM/2296/2002, de 4 de setembro de 2002 e no Curso Modelo OMI 1.27, e que facultarán ao alumno para a
obtención dos certificados de especialidade de radar de punteo automático ARPA
e de sistema de información e visualización de cartas electrónicas ECDIS (unha
vez superen o resto de materias nas que se imparta a formación teórica
correspondente), será necesario unha asistencia mínima do 80% dos exercicios de
simulación de cada unha das partes. Aqueles alumnos que non cumpran esta
asistencia mínima será cualificados cunha nota inferior a 5, e non poderán
superar a materia. As prácticas non son recuperables e, por tanto, os alumnos que non haxan cumpridos os requisitos de asistencia ás mesmas non poderán superar esta parte por evaluación continua. Con todo, o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b; 4.3 e 7.5) (04/05/2017) ou que se atopen embarcados no momento de impartición das prácticas, poderían quedar exentos de cumprir coa totalidade dese 80% dos exercicios de simulación a condición de que o profesorado considere que a súa experiencia a bordo puidese compensar parte, o todas, as asistencias. Neste caso o profesorado decidirá que tipo de avaliación efectuará ao alumno para ter a seguridade de que adquiriu as competencias correspondentes. Esta avaliación podería realizarse tamén en 1ª ou en 2dá oportunidade. Os criterios de avaliación contemplados nos cadros A-II/1 do Código STCW relacionados con esta materia e recolleitos no Sistema de Garantía de Calidade teranse en conta á hora de deseñar e realizar a avaliación.
|