A Química é unha asignatura de apoio e aplicación noutras materias esenciais para esta carreira nas que se ten que dar cumprimento, no referido os aspectos fisicoquímicos, os requirimentos de formación establecidos polo Convenio internacional de formación, titulación e garda para a xente do mar (STCW).
O marxe da súa orientación o entorno do transporte marítimo tamén inclúe adquisición de competencias propias dunha asignatura de formación básica a nivel universitario con aplicación noutros ámbitos laborais, en terra, nos que @s titulad@s do Grao en Máquinas Navais acaban desenvolvendo a súa actividade profesional.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
- Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
- Sesión maxistral, pasa a impartirse empregando TEAMS
- Seminarios, pasan a impartirse empregando TEAMS
- Simulacións
- Probas de resposta múltiple
- Atención personalizada (véxase mais abaixo)
*Metodoloxías docentes que se modifican
- Proba mixta pasa a ser por medios telemáticos.
- Prácticas de laboratorio. Pasan a ser ilustradas con material multimedia, e análise e interpretación de datos reais.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
– Correo electrónico: Diariamente. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento das actividades.
– Campus Virtual: Diariamente a través de foros temáticos ou específicos.
– Teams: 1 sesión semanal en gran grupo para o avance dos contidos teóricos e prácticos na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da Escola.
De 1 a 2 sesións semanais (ou mais segundo o demande o alumnado) en pequeno grupo (ate 6 persoas), para seguimento e apoio.
4. Modificacións na avaliación
Non existen modificacións na avaliación.
*Observacións de avaliación:
O control de asistencia e, de selo caso participación, as distintas sesións pasa a ser de tipo telemático.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizarán cambios. Xa dispoñen de todos os materiais de traballo da maneira dixitalizada no Campus Virtual ou en aplicación telemáticas similares.
Adaptación prevista no centro para os casos nos que se supere o aforo da aula asignada para a materia.
A adaptación consistirá na atribución de dúas ou máis aulas á materia e a impartición da clase a través de TEAMS para o alumnado que non estea na aula co profesor.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías