Guía DocenteCurso Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinas |
Grao en Máquinas Navais |
Asignaturas |
Física I |
Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura (*) | Física I | Código | 631G03003 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
Idioma |
|
|||||||||||||
Modalidade docente | Presencial | |||||||||||||
Prerrequisitos | ||||||||||||||
Departamento | Ciencias da Navegación e Enxeñaría Mariña Física e Ciencias da Terra |
|||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||
Web | http://www.udc.es | |||||||||||||
Descrición xeral | - Por tratarse dunha materia de formación básica a impartir a os alumnos de novo ingreso na Universidade, debemos considerar a sua contribución a que os coñecementos e habilidades que se adquiran resultarán de gran importancia na formación posterior dos alumnos, tanto a nivel académico como profesionalmente. - O futuro titulado deberá estar capacitado para a xestión, análise, comprensión e solución de múltiples problemas de carácter multidisciplinar, e entre as ferramentas de apoio unha parte delas proporcionaas a Física. - En particular, e con carácter inmediato, o seo coñecmento, asimilación e comprensión resultarán relevantes para entroncar con outras materias que se impartirán posteriormente, tal como se recolle no punto 9 (Recomendacións). - Entre os obxetivos primordiales da asignatura, podemos destacar: a) introducir e ampliar os conceptos básicos da Mecánica, e o uso das matemáticas incluíndo especialmente o cálculo vectorial, o que permitirá resolver problemas dunha meirande complexidade; b) familiarizarse no manexo e conversión das unidades máis utilizadas na técnica, e no mundo marítimo en particular; c) abordar e analizar temas e conceptos específicos que poidan contribuir ao cumprimento dos convenios e disposiciones sobre formación na profesión marítima. | |||||||||||||
Plan de continxencia | 1. Modificacións nos contidos Non se realizarán 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Todas *Metodoloxías docentes que se modifican A proba obxetiva realizaráse no moodle ou Teams 3. Mecanismos de atención persoalizada ao alumnado Teams, moodle, correo electrónico e titorías virtuais. 4. Modificacións na avaliación Non se contemplan *Observacións de avaliación: Todo o material necesario encontraráse no moodle 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non | |||||||||||||
|
||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |
|