Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestre: Especialidade en Audición e Linguaxe |
Subjects |
Novas Tecnoloxías Aplicadas a Educación |
Contents |
Identifying Data | 2021/22 | |||||||||||||
Subject | Novas Tecnoloxías Aplicadas a Educación | Code | 652411302 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
First and Second Cycle | Yearly |
Third | 3.5 | |||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
MÓDULO I: Sociedade, tecnoloxía e educación: as TIC na sociedade da información. | 1.1. Concepto e características das TIC. 1.2. Mitos asociados as TIC. 1.3. A sociedade da información. 1.4. As TIC na globalización económica, política e cultural. 1.5. As desigualdades sociais e a fenda dixital. 1.6. O papel liberador ou opresor das TIC. 1.7. Os retos da educación ante as TIC. |
MÓDULO II: A tecnoloxía educativa como disciplina pedagóxica. | 2.1. O desenvolvemento da tecnoloxía educativa como disciplina pedagóxica. 2.2. O enfoque da tecnoloxía educativa desde unha perspectiva multidisciplinar e crítica das ciencias sociais. 2.3. A tecnoloxía educativa en España, Europa e no mundo. 2.4. A investigación sobre as TIC en educación. |
MÓDULO III: Os medios na educación: materiais didácticos, recursos educativos e TIC. | 3.1. Socialización e aprendizaxe con medios e tecnoloxías en contextos educativos. 3.2. Recursos educativos e materiais didácticos. 3.3. Os medios impresos. 3.4. Os medios audiovisuais. 3.5. Os medios dixitais. 3.6. O deseño, selección, utilización e avaliación de recursos educativos e materiais didácticos. |
MÓDULO IV: A integración das TIC na educación. | 4.1.As TIC nos procesos de deseño, desenvolvemento e avaliación do currículo. 4.2. O profesorado ante a integración das TIC. 4.3. A organización e xestión das TIC. 4.4. Boas prácticas para integración das TIC. 4.5. Modelos e niveis de integración das TIC. |
MÓDULO V: Internet e educación. | 5.1. O ensino con tecnologías dixitais. 5.2. A selección, avaliación e utilización dos distintos recursos, aplicacións e servicios de internet no ámbito educativo. 5.3. A web 2.0: análise das súas posibilidades educativas e creación de recursos na rede. 5.4. O elearning e os entornos virtuais de aprendizaxe. 5.5. Os entonos de traballo colaborativo. 5.6. As redes sociais. |
|