Tratanse aspectos de base neuroxenética que poden afectar á discapacidade e a dependencia.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos. Non se realizarán cambios.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen.
- Sesión maxistral
- Discusión dirixida (computa na avaliación)
- Traballos tutelados (con Atención personalizada) (computa na avaliación)
- Atención personalizada
*Metodoloxías docentes que se modifican.
Só en caso de necesidade sanitaria, as clases maxistrais serán impartidas por Teams.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado:
- Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados.
- Moodle: Segundo a necesidade do alumnado.
- Teams: 1 sesión semanal en gran grupo para o avance dos contidos teóricos e dos traballos tutelados na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da facultade.
- De 1 a 2 sesións semanais (ou máis, dependendo das necesidades do alumnado) para o seguimento e apoio na realización dos traballos tutelados. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado ás necesidades de aprendizaxe do alumnado para desenvolver o traballo da materia.
4. Modificacións na avaliación. Non haberá modificacións.
*Observacións de avaliación:
1. SITUACIÓNS:
A) Alumnado con dedicación completa:
- Asistencia e participación ás clases teóricas e prácticas, e especialmente a estas últimas (até un 10% da cualificación final)
- Calidade dos traballos tutelados ou proxectos de investigación (planificación, elaboración, redacción e análise de conclusións) (até un 40% da cualificación final)
- Exame final (escrito) (até un 40% da cualificación final)
- Avaliación doutras actividades formativas empregadas, até completar a cualificación total (até un 10% da cualificación final).
B) Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA Ou RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DÚAS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b e 4.5) (29/5/212):
- Elaboración dos traballos tutelados individuais.
- Realización do exame final.
2. REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA:
1. Asistir e participar regularmente nas actividades da clase.
2. Obter unha puntuación do 50% do peso de cada unha das partes obxecto de avaliación.
3. Entregar os traballos tutelados na data que se indique.
4. Na oportunidade de Xullo só haberá que superar o exame final.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía. Non haberá modificacións.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías