A asignatura intervención psicolóxica na familia pretende aproximar ó alumnado a unha caracterización da familia e das intervencións máis destacadas en este ámbito desde unha perspectiva sistémica. Támbién busca combinar investigación e traballo de intervención práctico.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Análise de fontes documentais
Exame
*Metodoloxías docentes que se modifican
Simulación será sustituida por vídeos, estudios de caso ou traballos escritos ou grabados, según as circunstancias.
Discusión: se realizará a través de Teams ou Moodle.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
A través de Teams, correo electrónico, Moodle.
Atención individual ou grupal a demanda da docente ou do alumnado.
4. Modificacións na avaliación
Si se impón novamente o confinamiento, a evaluación do alumnado asistente manterá os mismos valores.
*Observacións de avaliación:
No caso do alumnado con dispensa, so cambiará a exixencia de asistir a unha clase para presenciar/participar nunha intervención. No seu defecto, se acordará ou que participe nas discusións a través de Teams ou de Moodle o a análise de algunha grabación de unha intervención familiar. O valor de esta actividad será 30% da súa nota.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía. Non
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías