Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía |
Subjects |
Inclusive education and educational psychology practice |
Learning aims |
Identifying Data | 2021/22 | |||||||||||||
Subject | Inclusive education and educational psychology practice | Code | 652511201 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 4.5 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común | AJ8 |
CC4 |
|
Potenciar a xustiza curricular mediante o uso de estratexias didácticas respectuosas coa diversidade social, cultural e ambiental, analizando criticamente a experiencia histórica de exclusión educativa, e elaborando as adaptacións do currículo que garantan unha perspectiva inclusiva da educación | AJ7 |
||
Deseñar, implementar e avaliar prácticas educativas, programas e servizos que dean resposta ás necesidades das persoas, organizacións e colectivos específicos, promovendo a presenza, participación e éxito de todo o alumnado en contornos educativos e sociolaborais. | AJ8 |
||
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida | CC7 |
||
Aprender a aprender | BC2 |
||
Capacidade de aplicar coñecementos na práctica psicopedagóxica | BC4 |
||
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional | BC8 |
||
Comprender a necesidade de incorporar o enfoque de xénero e deseñar propostas de orientación profesional que integren esta dimensión | AJ12 |
|