Partiendo del constructo de aprendizaje autorregulado, se abordan las estrategias de selección, organización, elaboración y memorización de la información de estudio. El establecimiento de metas, el análisis de tareas y el plan de trabajo se presentan en el contexto del aprendizaje escolar. Se define el episodio de estudio y se trabajan la distribución del tiempo y la búsqueda de ayuda. Desde una perspectiva eminentemente aplicada se analiza el factor motivacional y volitivo en el proceso de aprendizaje y estudio.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Sen modificacións.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
*Discusión dirixida
CONTIXENCIA COVID: Sesión semanal a través de Teams.
*Análise de fontes documentais CONTINXENCIA COVID: Seguimento a demanda por grupos de traballo en tutorias de supervisión a través de Teams. A lo menos duas tutorias de supervisión por grupo de traballo.
*Estudo de casos.
CONTINXENCIA COVID: Seguimento a demanda por grupos de traballo en tutorias de supervisión a través de Teams. A lo menos duas tutorias de supervisión por grupo de traballo.
*Proba de resposta múltiple CONTINXENCIA COVID: Administración telemática
*Sesión maxistral CONTIXENCIA COVID: Sesión semanal a través de Teams para presentación e discusión de contidos.
*Metodoloxías docentes que se modifican
Adaptacións Contixencia COVID.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
-Correo electrónico:
*con disposición diaria para consultas puntuais ou para solicitar tutoria virtual.
-Teams:
*A demanda de grupos para supervisión de estudio de casos e análise de fontes documentais. A lo menos duas tutorias de supervisión Teams por grupo de traballo.
Moodle:
*Espacio para compartir materiais de aula, consulta, e fontes documentais.
4. Modificacións na avaliación
Sen cambios na cualificación.
*Observacións de avaliación:
*A supervisión no estudo de casos faráse en grupos de traballo a través de Teams.
*As probas de resposta múltiple impleméntase por medios telemáticos.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Sen modificacións
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías