Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
Coordinación
Espiñeira Bellon, Eva Maria
Correo electrónico
eva.espineira@udc.es
Profesorado
Espiñeira Bellon, Eva Maria
Correo electrónico
eva.espineira@udc.es
Web
Descrición xeral
Nos proxectos ou programas, en xeral, requírese da avaliación para adoptar decisións racionais.
Esta avaliación é diferente dependendo da etapa do proxecto na que se realice: durante a súa formulación, permite fixar os criterios que nos permitirán aceptalo ou rexeitalo, mentres que durante o seu desenvolvemento ou ao final, permítenos determinar o grao de alcance dos obxectivos perseguidos, así como os custes.
Unha das fases das que goza maior importancia todo programa é a análise de necesidades; esta análise ten que realizarse daqueles contextos no que o programa esté inmerso así como dos/das seus/súas destinatarios/as.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non procede
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas, pero mediante medios de teleformación
*Metodoloxías docentes que se modifican
Ningunha
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Mediante correo electrónico e as diferentes ferramentas de teleformación da UDC
4. Modificacións na avaliación
Non son precisas.
*Observacións de avaliación: Sen cambios.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: Non son precisas.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías