Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativa |
Subjects |
Educational Resources Assessment |
Identifying Data | 2021/22 | |||||||||||||
Subject (*) | Educational Resources Assessment | Code | 652512210 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 4.5 | ||||||||||
Language |
|
|||||||||||||
Teaching method | Face-to-face | |||||||||||||
Prerequisites | ||||||||||||||
Department | Pedagoxía e Didáctica |
|||||||||||||
Coordinador | ||||||||||||||
Lecturers | |
|||||||||||||
Web | ||||||||||||||
General description | Todo material co calificativo de educativo ou didáctico incorpora concepcións de qué é educar e de qué caracteriza a unha cidadanía educada, mais sen aludir claramente à explicita-lo dun modo detallado. Concepcións que implican xuiizos e valoracións sobre cómo é e deve ser o mundo, concepcións filosóficas, sociais, ideolóxicas, pedagóxicas e didácticas, polo tanto: unha seleción e organización da información que se presenta na aula, modelos da aprendizaxe adecuada, tipo de tarefas coas que se aprende, cómo organizar espazos e materiais, opcións sobre avaliación, roles do profesorado e do alunado, etc. A finalidade desta matéria é principalmente a de sacar à luz concepcións e modelos explícitos e ocultos e facilitar reflexións e valoracións críticas sobre a sua coeréncia e o seu valor educativo. | |||||||||||||
Contingency plan | 1. Modifications to the contents 2. Methodologies *Teaching methodologies that are maintained *Teaching methodologies that are modified 3. Mechanisms for personalized attention to students 4. Modifications in the evaluation *Evaluation observations: 5. Modifications to the bibliography or webgraphy | |||||||||||||
|
||||||||||||||
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|