Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mestrado Universitario en Didácticas Específicas |
Asignaturas |
Practicum |
Competencias do título |
|
|
Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Practicum | Código | 652513202 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A7 | Capacidade de aplicar coñecementos teóricos relativos ás Didácticas Específicas, tanto á investigación como á innovación e a avaliación. |
A9 | Ensaiar e avaliar formulacións de ensino disciplinares ou interdisciplinares en contextos educativos reais, e promover propostas de mellora en relación cos resultados obtidos. |
B2 | Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B5 | Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permita continuar estudando dun modo que terá que ser en boa medida autodirixido ou autónomo. |
B6 | Capacidade de análise e síntese. |
B7 | Capacidade de adaptación a situacións novas. |
B8 | Traballar de forma autónoma e con iniciativa. |
B10 | Capacidade de organización e planificación en ámbitos educativos disciplinares e interdisciplinares. |
B11 | Capacidade de innovar (creatividade) dentro de contextos educativos escolares e non escolares. |
B12 | Comportarse con ética e responsabilidade social e ambiental como docente e/ou investigador. |
B13 | Ser capaz de comunicarse cos seus compañeiros, coa comunidade educativa e coa sociedade en xeral no ámbito das súas áreas de coñecemento. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|