Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares |
Subjects |
Organization and Autonomy of Schools |
Assessment |
Identifying Data | 2021/22 | |||||||||||||
Subject | Organization and Autonomy of Schools | Code | 652536001 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 3 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Collaborative learning | A2 B2 B10 C3 C7 C9 | Valorarase a capacidade para organizar o traballo do grupo, para definir e resolver problemas educativos, para planificar, para elaborar propostas organizativas, etc. que favorezan o funcionamento democrático nos centros, o propio desenvolvemento profesional, o desenvolvemento institucional e o compromiso coa equidade na educación. Neste apartado terase en conta a asistencia e a participación activa na actividade da clase, nos debates, na elaboración de propostas, etc. | 20 |
Supervised projects | A2 A1 B2 B3 B4 B5 B6 B10 C1 C3 C7 C9 | Nos traballos valoraranse os seguintes aspectos: ELABORACIÓN: - Estrutura: presentación, organización do contido, claridade expositiva e corrección gramatical. - Contido: Comprensión de ideas básicas, dominio conceptual, uso das fontes traballadas no tratamento dos contidos ao longo do cuadrimestre e relacións entre eles. EXPOSICIÓN E DEFENSA: - Relevancia e organización dos contidos expostos. - Coordinación da exposición (que reflicta un traballo colaborativo, non unha suma de partes). - Nivel de comprensión dos contidos básicos. - Claridade expositiva. - Capacidade de argumentación. |
40 |
Mixed objective/subjective test | A1 B1 B2 B3 B4 B5 B6 C1 C3 C9 | A proba consistirá en dar resposta a varias cuestións que implicarán un tratamento global e integrado dos contidos abordados na materia ao longo do cuadrimestre. Terá carácter individual. | 40 |
Assessment comments | |||
Requisitos para superar a materia (para o alumnado con dedicación a - Asistir e participar regularmente nas actividades da clase (asistencia mínima do 80%). - Obter unha puntuación do 50% do peso de cada unha das partes obxecto de avaliación (aprendizaxe colaborativa, traballos tutelados e proba mixta). - - A convocatoria da segunda oportunidade estará sometida aos mesmos requisitos que a de xaneiro. |
|