Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares |
Subjects |
School Coexistence, Mediation and Conflict Resolution |
Assessment |
Identifying Data | 2021/22 | |||||||||||||
Subject | School Coexistence, Mediation and Conflict Resolution | Code | 652536002 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 3 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Oral presentation | A7 A27 A31 B16 | Esta actividade consiste na participación en xeral (en clase e/ou a través do foro en Moodle), e tamén na exposición grupal en clase (de 10-15 minutos) dun artigo, informe ou capítulo de libro (a escoller entre os títulos que se presentarán en Moodle). Respecto á exposición grupal, valoraranse os aspectos a seguir: • Calidade da participación na preparación desta actividade. • Relevancia e organización dos contidos expostos. • Coordenación da exposición (que reflicta un traballo colaborativo, non unha suma de partes). • Nivel de comprensión dos contidos básicos. • Capacidade analítica e de síntese. • Claridade expositiva. • Creatividade e innovación nas propostas. |
20 |
Supervised projects | A5 B2 B3 B4 B5 C1 | Valorarase a competencia do alumnado no resumo e na valoración argumentada de cada texto empregado na elaboración do traballo, así como na comparación entre os mesmos, coa fin de: • realizar unha síntese crítica e orixinal, e • analizar o caso ou a cuestión/problemática escollida. |
80 |
Assessment comments | |||
Para superar a materia, cada estudante debe obter polo menos o 50% dos puntos correspondentes a cada unha das actividades de avaliación. En caso de non superar a materia na primeira oportunidade, o alumnado poderá tentar superala na segunda oportunidade mediante a mellora das mesmas actividades. Alternativamente, poderá realizar unha proba mixta sobre os contidos da materia. Para o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e De xeito excepcional, o alumnado que nunca participou nas sesións (nin |
|