Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares |
Subjects |
Evaluation of Curricular Materials |
Contents |
Identifying Data | 2021/22 | |||||||||||||
Subject | Evaluation of Curricular Materials | Code | 652536008 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 3 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
Análise de modelos e probas de avaliación da calidade dos sistemas educativos. |
Estándares de calidade e fundamentos epistemolóxicos. Indicadores para a análise dos sistemas educativos. Estándares de calidade baseados en metodoloxías positivistas. Autonomía do profesorado. |
Materiais curriculares e novos modelos de ensino-aprendizaxe. | Medios de ensino e medios didácticos. Análise de materiais curriculares. Metodoloxías de investigación e análise de materiais curriculares. Os libros de texto: visión crítica multidisciplinar y transversal. |
Xusticia Curricular e inclusión educativa | Factores de desigualdade individual, social e cultural. Acción preventiva e educadora. |
Éxito e fracaso escolar | Culturas Silenciadas A construcción do éxito e do fracaso escolar A avaliación do éxito e o fracaso escolar: estándares educativos e inclusión. Políticas neoliberais e inclusión educativa |
A xénese da anormalidade. Máis alá dos factores psicobiolóxicos | As diferencias de capacidades. Teorías da intelixencia e prácticas psicopedagógicas derivadas. A Avaliación das capacidades: A influencia dos factores sociais e culturais nos resultados. |
Da segregación á integración educativa: Modelos de atención á diversidade e práctica psicopedagóxica | Os fundamentos do traballo psicopedagóxico na Educación Especial segregada. A Integración escolar como unha crítica práctica da Educación Espeical tradicional. Modelo deficitario de resposta á diversidade e práctica psicopedagóxica asociada |
|