Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares |
Asignaturas |
Formación Docente e Comunidades de Aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Formación Docente e Comunidades de Aprendizaxe | Código | 652536015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Ser capaz de impulsar e desenvolver estratexias que impulsen a cultura de traballo en rede. | AM3 AM4 |
BM2 BM3 BM4 BM15 |
CM1 CM3 CM7 CM9 |
Utilizar modelos colaborativos de acción socioeducativa que promovan verdadeiras comunidades de aprendizaxe, favorecendo o traballo en contornos multiprofesionais | AM3 AM4 |
BM2 BM3 BM4 BM15 |
CM1 CM3 CM7 CM9 |
Traballo colaborativo | AM3 AM4 |
BM2 BM3 BM4 BM15 |
CM1 CM3 CM7 CM9 |
Capacidade de organización e planificación | AM3 AM4 |
BM2 BM3 BM4 BM15 |
CM1 CM3 |
Capacidade de innovar | AM3 AM4 |
BM2 BM3 BM4 BM15 |
CM1 CM3 CM7 CM9 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida | AM3 AM4 |
BM2 BM3 BM4 BM15 |
CM1 CM3 CM7 CM9 |
Desenvolver proxectos educativos de centro e/ou propostas pedagóxicas innovadoras baseadas na xustiza, a democracia e a diversidade. | AM3 AM4 |
BM2 BM3 BM4 BM15 |
CM1 CM3 CM7 CM9 |
Ser capaz de detectar necesidades de formación continua e da súa institucionalización como requisito asociado á mellora educativa. | AM3 AM4 |
BM2 BM3 BM4 BM15 |
CM1 CM7 CM9 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. | AM3 AM4 |
BM2 BM3 BM4 BM15 |
CM1 CM3 CM7 CM9 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos más amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. | AM3 AM4 |
BM2 BM3 BM4 BM15 |
CM1 CM3 CM7 CM9 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. | AM3 AM4 |
BM2 BM3 BM4 BM15 |
CM1 CM3 CM7 CM9 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. | AM3 AM4 |
BM2 BM3 BM4 BM15 |
CM1 CM3 CM7 CM9 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. | AM3 AM4 |
BM2 BM3 BM4 BM15 |
CM1 CM3 CM7 CM9 |
Comunicar as conclusións -e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan- a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades | AM3 AM4 |
BM2 BM3 BM4 BM15 |
CM1 CM3 CM7 CM9 |
Aplicar os coñecementos adquiridos e a capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo | AM3 AM4 |
BM2 BM3 BM4 BM15 |
CM1 CM3 CM7 CM9 |
Capacidade de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos, valorando criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que debe enfrontarse. | AM3 AM4 |
BM2 BM3 BM4 BM15 |
CM1 CM3 CM7 CM9 |
|