Esta materia ten un carácter integral no sentido de integrar as aprendizaxes desenvolvidas nos módulos de Tecnoloxía para o profesorado de educación secundaria obrigatoria, Tecnoloxía para o profesorado de bacharelato e didáctica da Tecnoloxía na educación secundaria.
Durante o seu desenvolvemento trataremos de achegarnos ás estratexias de Deseño de unidades de traballo e a autoavaliación das mesmas, para buscar a mellora continua do proceso de ensino-aprendizaxe. Ao tempo que nos aproximamos á dinámica dos métodos de traballo, afondando nos curriculums das distintas materias que integran a especialidade, traballando con recursos didácticos e técnicos propios das áreas tecnolóxicas e buscando métodos de organización racional destes dentro da aula-taller.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
non hai cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
non hai cambios
*Metodoloxías docentes que se modifican
non hai cambios
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
non hai cambios
4. Modificacións na avaliación
non hai cambios
*Observacións de avaliación:
A Proba escrita realizarase a través de MOODLE mediante un cuestionario na data e hora fixada para tal proba.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías