Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
10 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Ciencias Sociais (Geografía e Historia) |
Subjects |
Teaching and Learning History and Social Sciences |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2021/22 | |||||||||||||
Subject | Teaching and Learning History and Social Sciences | Code | 652604421 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
-Coñecer o valor formativo e cultural das materias correspondentes á especialización. -Coñecer os contidos que se cursan nas respectivas ensinanzas. -Coñecer a historia e os desenvolvementos recentes das materias e as súas perspectivas para poder transmitir unha visión dinámica das mesmas. -Coñecer os desenvolvimentos teórico-prácticos do ensino e a aprendizaxe das materias correspondentes. -Transformar os currículos en programas de actividades e de traballo. -Adquirir criterios de selección e elaboración de materiais educativos. -Fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e poña en valor as achegas das e dos estudantes. -Integrar a formación en comunicación audiovisual e multimedia no proceso de ensino-aprendizaxe. -Coñecer estratexias e procedimentos de evaliación e entender a evaliación como un procedimento de regulamentación da aprendizaxe e estímulo ao esforzo. -Coñecer e aplicar propostas docentes innovadoras no ámbito da especialización cursada. -Analizar críticamente o desempeño da docencia, das boas prácticas e da orientación empregando indicadores de calidade. -Identificar os problemas relativos ao ensino e aprendizaxe das materias da especialización e propor alternativas e solucións. -Identificar os problemas relativos ao ensino e aprendizaxe das materias da especialización e propor alternativas e solucións. -Respetar e promover os dereitos humanos, os valores da cultura da paz e dos valores democráticos, e o recoñecemento dos principios e fundamentos da atención á diversidade. -Acreditar un bon uso da expresión oral e escrita na práctica docente. -Coñecer as características dos estudantes, os seus contextos sociais e motivacións. -Comprender o desenvolvemento da personalidade de estes estudantes e as posíbeis disfuncións que afectan á aprendizaxe. -Elaborar propostas baseadas na adquisición de coñecimentos, destrezas e aptitudes intelectuais e emocionais. -Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e ritmos de aprendizaxes. -Coñecer os procesos de interacción e comunicación na aula e no centro, abordar e resolver posíbeis problemas. -Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país. -Promover accións de educación emocional, en valores e formación cidadá. -Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da Comunidad Autónoma. -Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profisión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. -Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. -Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información disponíbel para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. -Asumir como profisional e cidadán/cidadá a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. -Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | AJ1 AJ2 AJ3 AJ4 AJ5 AJ6 AJ7 AJ8 AJ9 AJ10 AJ11 AJ12 AJ13 AJ14 AJ19 |
BJ1 BJ2 BJ3 BJ4 BJ5 BJ6 BJ8 |
CJ1 CJ3 CJ4 CJ6 CJ7 CJ8 |
|