Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
7 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Linguas Extranxeiras |
Asignaturas |
Proxectos de innovación e investigación educativa en linguas estranxeiras |
Avaliación |
|
|
|
Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Proxectos de innovación e investigación educativa en linguas estranxeiras | Código | 652609E4I9 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 2 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba obxectiva | A28 C2 | Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa. A Proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas. |
30 |
Investigación (Proxecto de investigación) | A23 A28 C7 C8 | Proceso de ensinanza orientado á aprendizaxe do alumnado mediante a realización de actividades de carácter práctico a través das que se propoñen situacións que requiren ao estudante identificar un problema obxecto de estudo, formulalo con precisión, desenvolver os procedementos pertinentes, interpretar os resultados e sacar as conclusións oportunas do traballo realizado. | 40 |
Presentación oral | C2 C3 C4 C6 | Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica. | 30 |
Observacións avaliación | |||
Alumnado asistente Para superar a materia na convocatoria ordinaria, o 1. Presentación oral 30 2. Proxecto de investigación 40 3. Proba obxectiva Alumnado con Os estudantes cunha exención académica (exención de 1. Presentación oral 30 2. Proxecto de investigación 40 3. Proba obxectiva 30 Outros casos Aqueles estudantes que non asistan ao 80% das sesións Como consideración xeral, teranse especialmente en conta No caso de detectar plaxio nas probas de avaliación, a * "Na realización de obras, o plaxio e o uso de material non orixinal, |
|