Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
9 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Música |
Asignaturas |
Deseño e Desenvolvemento Curricular na Educación Musical: a Metodoloxía e Avaliación |
Fontes de información |
|
|
Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño e Desenvolvemento Curricular na Educación Musical: a Metodoloxía e Avaliación | Código | 652610A22 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 8 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
A.A.V.V. (2007). (2007). Competencias en educación musical.. Eufonía. Didactica de la Música 41 Casals, A., Vilar, M. y Ayats, J. (2008). La investigación-acción colaborativa: reflexiones.. Electrónica Complutense de Investigación en Educación Musical, V. 5 Núm 4, 1-17. Coll, C. (Coord.) (2011). Desarrollo, aprendizaje y enseñanza en la educación secundaria.. Barcelona:Graó Díaz, M. y Giráldez, A. (Coord.) (2007). Aportaciones teóricas y metodológicas a la educación musical.. Barcelona:Graó Gillanders, C. , Candisano, J.A. (2011). métodos y modelos de educación musical. . Música y Educación: revista trimestral de pedagogía musical, 24(87) Giráldez, A. (2011). Música. Complementos de formación curricular.. Barcelona:Graó Giráldez, A. (2011). Música. Investigación, innovación y buenas prácticas.. Barcelona:Graó Trujillo, F. (2012). La enseñanza basada en proyectos. Una propuesta eficaz para el aprendizaje y el desarrollo de las competencias básicas.. Eufonía (55), 7-15 Zaragozá, J.l. (2009). Didáctica de la Música en la educación secundaria. Barcelona:Graó |
Decreto 86/2015, do 25 de xuño, polo que se establece o currículo da educación secundaria obrigatoria e do bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia. O profesorado facilitará a bibliografía que estime oportuna ao longo do curso. |
|
Bibliografía complementaria | |
|
|