Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
8 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Artes Plásticas e Visuais |
Subjects |
Practicum |
Contents |
Identifying Data | 2021/22 | |||||||||||||
Subject | Practicum | Code | 652611B06 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Obligatory | 12 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
Coñecemento do Centro Educativo, alumnado, contexto sociocultural, cultura pedagóxica, organizativa e de xestión (niveis e cursos, Departamentos, Comisións, Grupos, Equipo directivo, Consello Escolar, Claustro) e relacións coas familias e a contorna. |
Coñecemento do Centro Educativo, alumnado, contexto sociocultural, cultura pedagóxica, organizativa e de xestión (niveis e cursos, Departamentos, Comisións, Grupos, Equipo directivo, Consello Escolar, Claustro) e relacións coas familias e a contorna. |
A planificación Educativa no Centro. Os documentos de planificación: Proxecto Educativo (Proxecto Curricular e plan Lingüístico) Proxecto de Xestión, Plan Xeneral Anual, Programacións didácticas, Plan de Acción Titorial , etc. |
A planificación Educativa no Centro. Os documentos de planificación: Proxecto Educativo (Proxecto Curricular e plan Lingüístico) Proxecto de Xestión, Plan Xeneral Anual, Programacións didácticas, Plan de Acción Titorial , etc. |
Coñecemento e valoración dos programas educativos existentes no Centro: Plan de Convivencia, Plan Tic, Plan Lector e outros programas de apoio aos centros. |
Coñecemento e valoración dos programas educativos existentes no Centro: Plan de Convivencia, Plan Tic, Plan Lector e outros programas de apoio aos centros. |
Coñecemento e valoración dos recursos didácticos dispoñibles no Centro e no Departamento. | Coñecemento e valoración dos recursos didácticos dispoñibles no Centro e no Departamento. |
Deseño e programación de unidades didácticas e procesos de intervención en diferentes materias e niveis educativos, no marco do Departamento Didáctico da especialidade. |
Deseño e programación de unidades didácticas e procesos de intervención en diferentes materias e niveis educativos, no marco do Departamento Didáctico da especialidade. |
Modelos e estilos de ensino máis axeitados ás materias da especialización. |
Modelos e estilos de ensino máis axeitados ás materias da especialización. |
Procesos de innovación e mellora no ensino das materias da Área. |
Procesos de innovación e mellora no ensino das materias da Área. |
Análise dos procesos de comunicación na aula e de actuación docente. Medios para a súa valoración e mellora. O asesoramento e a colaboración profesional. |
Análise dos procesos de comunicación na aula e de actuación docente. Medios para a súa valoración e mellora. O asesoramento e a colaboración profesional. |
A intervención e a atención á diversidade na aula. O exercicio da titoría. | - A intervención e a atención á diversidade na aula. - O exercicio da titoría. |
Modelos e prácticas de avaliación no Centro e no Departamento. |
Modelos e prácticas de avaliación no Centro e no Departamento. |
Deseño e valoración dos instrumentos de avaliación do alumnado e do ensino. |
Deseño e valoración dos instrumentos de avaliación do alumnado e do ensino. |
|